Tutaj macie całą "moją przygodę" http://fortheplayers.blog.pl/ Powiedzcie mi jakimi argumentami (czyt. jakie ma prawa konsument oddając sprzęt na gwarancję + jakie obowiązki i prawa ma serwis) mogę się "podpierać" rozmawiając z serwisantem? _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
Blog jest założony na onecie. Dziś są jakieś problemy. Mi ładuję się max 2-3 minuty. _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl
@Arhkoe Ja ci powiem tylko tyle, że jak czekałem na naprawę serwisową tabletu z MediaExpert 35 dni i oczywiście sam musiałem dobijać się dwa raz do sklepu i dzwonić kilka razy by dowiedzieć się czy już przyszedł z naprawy. Telefonu ze sklepu z informacją nie było tylko ja kolejny raz pojechałem i wreszcie odebrałem sprzęt. Powodzenia...
@lordczaczper Ale za to serwis już ok bo wymienili na nowy.
@Arhkoe Może gdybyś poszedł do jakiegoś serwisu to by ci to zrobili od ręki za kwotę powiedzmy 20zł, ale z drugiej strony klientowi też coś się należy skoro jest gwarancja.
Dziś sprawdziłem status reklamacji i rzekomo jest w autoryzowanym serwisie Oddałbym do serwisu, ale po coś ta gwarancja jest. _________________ Nie głupi ten co nie wie, lecz ten który nie chce się nauczyć. http://geekinfo.pl