telefon:dystrybucja europejska oraz faktura VAT23% a gwarancja
    Gronekmaster pisze:

    powinna być ważna w 100%


Ufam, że przed udzieleniem tej odpowiedzi zweryfikowałeś zapisy karty gwarancyjnej Samsunga i pochodzenie telefonów w tym konkretnym sklepie, mam rację?

W przeciwnym przypadku należy wziąć pod uwagę fakt, że Samsung akceptuje faktury wyłącznie między sprzedawcą pierwotnym a odbiorcą. Jeśli telefony pochodziły z dystrybucji wolnorynkowej, taka faktura będzie jak najbardziej obowiązywała jako podstawa do gwarancji. Jeśli natomiast pochodziły z dystrybucji operatorskiej - tylko faktura od operatora będzie podstawą uznania gwarancji.

Ja mimo wszystko przed zakupem zweryfikowałbym pochodzenie telefonu i dopytał, czy telefon można zgłosić na gwarancję bezpośrednio w serwisie Samsunga na podstawie posiadanej faktury czy wyłącznie za pośrednictwem sprzedawcy. Wariant nr 2 znacząco przedłuża obsługę.


  PRZEJDŹ NA FORUM