Gwarancje na nowy sprzęt - uwaga.
Pułapka kupowania nowego sprzętu z niższej cenie.
1. Tutaj chodziło mi troszkę o coś innego, jednak w tym co opisałeś masz 100% racji oczywiście i w tym sensie jak najbardziej jest to przekręt, a przede wszystkim nieuczciwość względem klienta.
2. Do tego ciężko mi się odnieść, ale skoro tak piszesz, to znaczy, że jest coś na rzeczy, faktycznie, najlepiej weryfikować to bezpośrednio w danym sklepie.
3. Akurat ten temat miałem okazję ostatnio dokładniej zbadać i okazuje się, że faktycznie, w sklepach właściwie nie spotyka się gwarancji skróconej dla przedsiębiorców. Co innego u operatorów w sytuacji, gdy sprzedają telefon z gwarancją operatora a nie producenta - wtedy często zdarza się, że gwarancja jest skrócona (taki telefon można łatwo poznać po tym, że w pudełku nie ma karty gwarancyjnej producenta).


  PRZEJDŹ NA FORUM