NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INTERNET » INTERNET ADURO LUBRANIEC

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 4>>>    strony: 12[3]4

Internet ADURO Lubraniec

Jakość łącza i usługi
  
aduro
13.02.2013 16:32:27
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1187709
Od: 2011-10-13
Pomiary są bezpłatne oraz niezobowiązujące. Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
  
Electra25.04.2024 06:15:57
poziom 5

oczka
  
elektronik
27.02.2013 00:33:47
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1217821
Od: 2013-2-27
No...pomiary byle nałapać klientów.
Ja przyznam że na początku byłem zadowolony (jak na internet radiowy).
Po popisaniu drugiej umowy - wg mnie usługa SPADŁA NA PSY
Człowiek chce się zrelaksować np pograć w gry a tu du.. ping zwiecha i zamiast relaksu NERWY!
Nawet już tego nie zgłaszam, bo co to da???
Ładne wasze gadanie...a problem jak był tak jest.
czekam na koniec umowy...wykrzyknik
  
aduro
27.02.2013 09:29:03
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1218164
Od: 2011-10-13


Ilość edycji wpisu: 2
Pomiarami nie "łapiemy" klientów. Nie będziemy powtarzać informacji, które zostały już umieszczone w tym wątku. Jeżeli chodzi o gry to z naszego ponad 9 letniego doświadczenia problem zależy od bardzo wielu czynników. Może być to problem łącza po stronie klienta, problem łącza po stronie serwera gier, problem łącza sieci tranzytowej, lokalizacji serwera gier (np. gdzieś w USA), problem popularności danej gry (obciążone serwery). Dużo informacji na ten temat można znaleźć na forach internetowych. "Nawet już tego nie zgłaszam, bo co to da???" pozostawimy bez komentarza. Bez zgłoszenia oraz osoby, która zapozna się z wyżej wymienionymi zagadnieniami nie jesteśmy w stanie pomoc. Problemy gier w dzisiejszych czasach w 90% nie dotyczą już operatorów internetowych. Gry online stały się bardzo popularne. Mimo wszystko podejmujemy się takiego zadania. Pozdrawiamy
  
elektronik
27.02.2013 11:10:48
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1218372
Od: 2013-2-27
No właśnie po co zgłaszać skoro zamiast rozwiązania było by właśnie takie tłumaczenie?!
Zawsze wina serwera, klienta....no tylko nie Wasza.
A z doświadczenia z Wami wiem, że....a nie ważne.
  
elektronik
27.02.2013 11:15:02
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1218379
Od: 2013-2-27
Aha i dla jasności - nie chodzi tylko o gry!
90% problemów wina serwerów?
A to dobre...właśnie ostatnio zrobiłem doświadczenie- kwestia poświęcenia- ze swoim kompem poszedłem do sąsiada-ma NEO i jakoś u niego było OK, z powrotem do domu i co? i Nadal lipa.
NO TO FAKTYCZNIE WINA SERWERA GRYdiabeł
  
aduro
27.02.2013 11:18:05
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1218383
Od: 2011-10-13
Jak najbardziej błąd może być po naszej stronie. Jak już pisaliśmy wcześniej we wątku, urządzenia elektroniczne potrafią się uszkodzić. W związku z tym bez zgłoszenia nie jesteśmy w stanie zlokalizować źródła występowania problemu.
  
aduro
27.02.2013 11:19:21
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1218384
Od: 2011-10-13
"Jeżeli chodzi o gry to z naszego ponad 9 letniego doświadczenia problem zależy od bardzo wielu czynników. Może być to problem łącza po stronie klienta, problem łącza po stronie serwera gier, problem łącza sieci tranzytowej, lokalizacji serwera gier (np. gdzieś w USA), problem popularności danej gry (obciążone serwery)."
  
aduro
27.02.2013 11:21:54
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1218389
Od: 2011-10-13
Moglibyśmy zająć się w tym momencie problemem zamiast korespondować na forum.
  
elektronik
27.02.2013 11:36:42
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1218412
Od: 2013-2-27
Już się "zajmowaliście" tym.
Było chwile dobrze i znowu...
No ja nie mam doświadczenia "9 letniego" ale wiem że to wina łącza!
Byle do końca umowy...
pozdrawiam.
  
diego23
27.02.2013 21:49:34
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #1219501
Od: 2013-2-27


Ilość edycji wpisu: 2
A kto nie był zadowolony na początku umowy.Im dłużej jesteś w Aduro i bliżej umowy net chodzi jak chodzi.Do
gier nie polecam bo za duży ping nie stały.Radiówka to nie to samo co kabel Netia,Neo.Więc Aduro zajmijcie się jakością oferowanych usług a nie łapaniem kolejnych klientów promocjami np promocją poleć nas sąsiadowi a dostaniesz miesiąc gratis abonamentu, a klient też miesiąc gratis i umowę na 24 miesiące.A zgłaszanie usterki jest totalnym nieporozumieniem jak net z nowu po paru dniach będzie chodził tak jak chodził.diabełdiabełdiabełdiabeł.A nie mówicie że to nie wasza wina.pan zielonypan zielonypan zielonypan zielony
  
aduro
28.02.2013 08:20:56
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1219825
Od: 2011-10-13


Ilość edycji wpisu: 2
Prosimy o zapoznanie się z całym wątkiem. Uważamy, że został wyczerpany. Nie uczestniczymy w typowych internetowych "przepychankach". Zauważyliśmy, że na tym forum zgłoszeń problemów jest znacznie więcej oraz niestety wypowiedzi są niekulturalne. Każdy klient wybiera operatora, który bardziej odpowiada jego potrzebom. Poprzednio napisaliśmy, ze wina może leżeć także po naszej stronie, gdyż takie rzeczy się zdarzają jak w każdej firmie. Usterki powstają i powstawać będą. Firma, która twierdzi, że ich nie ma najzwyczajniej okłamuje klientów. My natomiast robimy wszystko, żeby pomoc klientom i te usterki usuwać. Nie znamy firmy, z której zadowolonych jest 100% klientów. Dziękujemy, że mogliśmy udzielić tych ważnych informacji. Pozdrawiamy
  
Electra25.04.2024 06:15:57
poziom 5

oczka
  
elektronik
28.02.2013 10:19:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1220099
Od: 2013-2-27
Może i zostało wyczerpane, ale czegoś tu nie rozumiecie- nie zgłaszam już nawet zamuleń internetu bo chyba darmowe minuty musiałbym wykupić żeby zgłaszać każdą taką sytuację.
To jedno, a drugie to że po co zgłaszać jak po pewnym czasie jest to samo?
To już nawet nie jest INNY problem tylko ten sam.
Także sumując-naprawicie na kilka dni.
  
aduro
28.02.2013 10:28:24
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1220113
Od: 2011-10-13
Ma Pan prawo do własnego zdania. My również, dlatego nie zgadzamy się z Panem. Mimo wszystko zachęcamy do zgłoszenia problemu do BOK. Proszę napisać maila a oddzwonimy do Pana i pokryjemy cały koszt rozmowy. Jak widać jest Pan w stanie to zrobić. Rejestracja na forum wymaga posiadania konta email. Pozdrawiamy
  
GuzSniper
30.06.2013 19:16:22
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1517025
Od: 2013-6-30
Ja powiem (napiszę) tak: Mam podpisaną umowę z Aduro6 OK na 7mb nie pamiętam do kiedy i na ile ale chyba na 2 lata teraz niedługo wychodzi umowa i zapewniam ,że jej nie przedłużę po tym co otrzymałem z tego internetu to nawet mobilny był lepszy. Z 7mb mam 1mb w porywach do 2 mb pingi w grach typu Call of Duty na początku sięgały do 100 a teraz jest 200,300 i co najgorsze do chodzi do 999 po czym wywala serwer i tyle na serwerach grałem kiedy podpisałem umowę miałem pingi po 60,70 nawet 40 się zdarzało teraz nadal gram na tych serwerach ale już nie z takim pingiem dzwoniłem rozmawiałem i co proszę sprawdzić czy komputer nie ma wirusów sprawdziłem nie miał więc dla pewności kupiłem nowy system Windows 7 Home Premium i co lipa nadal to samo. no to inaczej proszę sprawdzić prędkość na speedtest.net tak na początku pokazywało 7mb a nawet koło 10mb a teraz mam 1,95mb lub 2,43mb na prawdę najlepszy internet jaki miałem co do pobierania na początku było pięknie 1000 kb/s a teraz jest 100 kb/s zawsze korzystałem z Utorrent i do tej pory korzystam tyle ,że z prędkością nie większą niż 100 kb/s do 300 kb/s więc na pewno zrezygnuję i podpiszę umowę z inną firmą piszę to co myślę i to co mam z internetu.
  
GuzSniper
30.06.2013 19:22:15
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1517031
Od: 2013-6-30
Teraz podczas sprawdzania połączenia wyszło http://www.speedtest.net/result/2806877210.png No i co z tego a w grze 400 więc długo nie pogram admin mnie wykopie za ping dzięki xD Więc nie wiem chyba sprawdza zasięg i pokazuję tyle ile powinno być bo co do gier i pobierania to lipa.wykrzyknik
  
aduro
01.07.2013 12:11:32
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1518067
Od: 2011-10-13
Z testera prędkości wynika, że pański ping wynosi 66ms do serwera mieszczącego się poza naszą siecią, więc parametry sieci są prawidłowe. Wysoki ping na serwerze danej gry może być spowodowany jego przeciążeniem.
  
elektronik
17.08.2013 21:34:38
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1572939
Od: 2013-2-27
SZCZERZE ODRADZAM ADURO!!!
Przy najbliższej okazji zrywam umowę!
KURWA-ile razy można zgłaszać te same problemy? Pakiet minut mam wykupić a może wpisać Aduro do darmowych numerów? CHORE!!!!
  
aduro
18.08.2013 11:02:13
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1573193
Od: 2011-10-13


Ilość edycji wpisu: 1
Witam. Znamy Pana przypadek i niestety nie jest Pan w stanie z nami wspolpracowac w celu zdiagnozowania i usuniecia usterki. Prosimy takze o zachowanie poziomu dyskusji.

Dodamy takze, ze nie musi Pan zrywac umowy. Jezeli lacze nie utrzymuje parametrow i jest to problem techniczny lezacy po naszej stronie - sami zaproponujemy rozwiazanie umowy bez zadnych konsekwencji finansowych.

Pozdrawiamy
  
GuzSniper
17.10.2013 19:12:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 5 #1627774
Od: 2013-6-30


Ilość edycji wpisu: 1
    aduro pisze:

    Z testera prędkości wynika, że pański ping wynosi 66ms do serwera mieszczącego się poza naszą siecią, więc parametry sieci są prawidłowe. Wysoki ping na serwerze danej gry może być spowodowany jego przeciążeniem.


Po dłuższym czasie namyślenia postanowiłem się znów udzielić na tym forum.Udostępniam link testu mojego łącza od Aduro http://www.speedtest.pl/test/69956943 do tego załączam też link do pobrania screenshot z gry COD MW3. Gra przedstawia mój ping podczas gry i w menu wyszukiwania http://www68.zippyshare.com/v/44625810/file.html w tej paczce znajdują się zdjęcia z gry jak i z testu prędkości. Widać jak serwery mające 0/18 graczy są bardzo przeciążone liczbą graczy na serwerze.Mój nick w grze to PL|Shift3R na zdjęciach widać jak dołączyłem do gry i co piszą do mnie gracza którzy mają ping 90 i przeciążają serwer.Na tym serwerze gram zawsze i ping jest piękny hehe... tydzień do tyłu miałem ping 90 - 150/ms dziś ping sięga 400 - 999/ms niestety nie mam okazji pokazać pingu 90 ms bo prędzej nie wpadłem na ten pomysł.
Teraz właśnie widać ,że serwery są przeciążone hahha liczbą graczy od 0 do 5 wesoły
  
aduro
18.10.2013 15:35:00
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: Lubraniec

Posty: 31 #1628427
Od: 2011-10-13


Ilość edycji wpisu: 1
    GuzSniper pisze:

      aduro pisze:

      Z testera prędkości wynika, że pański ping wynosi 66ms do serwera mieszczącego się poza naszą siecią, więc parametry sieci są prawidłowe. Wysoki ping na serwerze danej gry może być spowodowany jego przeciążeniem.


    Po dłuższym czasie namyślenia postanowiłem się znów udzielić na tym forum.Udostępniam link testu mojego łącza od Aduro http://www.speedtest.pl/test/69956943 do tego załączam też link do pobrania screenshot z gry COD MW3. Gra przedstawia mój ping podczas gry i w menu wyszukiwania http://www68.zippyshare.com/v/44625810/file.html w tej paczce znajdują się zdjęcia z gry jak i z testu prędkości. Widać jak serwery mające 0/18 graczy są bardzo przeciążone liczbą graczy na serwerze.Mój nick w grze to PL|Shift3R na zdjęciach widać jak dołączyłem do gry i co piszą do mnie gracza którzy mają ping 90 i przeciążają serwer.Na tym serwerze gram zawsze i ping jest piękny hehe... tydzień do tyłu miałem ping 90 - 150/ms dziś ping sięga 400 - 999/ms niestety nie mam okazji pokazać pingu 90 ms bo prędzej nie wpadłem na ten pomysł.
    Teraz właśnie widać ,że serwery są przeciążone hahha liczbą graczy od 0 do 5 wesoły


Do pełnego zgłoszenia problemu brakuje Pana/Pani numeru ID. Prosimy takie zgłoszenia przesyłać na BOK@ADURO.PL. Odnośnie ilości zajętych slotów poruszonych przez Pana wcześniej to się niestety nie zgodzimy. Serwery gier to procesy pracujące na fizycznych maszynach. Takich procesów powinno uruchomić się taką ilość na jaką pozwalają jego zasoby. Niestety administratorzy tych maszyn chcąc zarobić uruchamiają ich sporo więcej. W tym czasie kiedy na jednym z serwerów widnieje opis 0/18 na pozostałych serwery gier mogą być pełne i przeciążone co skutkuje na pracę całego fizycznego serwera. Zapraszamy do lektury w Internecie. Można znaleźć naprawdę dużą ilość wiadomości na ten temat. Nie jesteśmy w stanie streścić go tutaj.
  
Electra25.04.2024 06:15:58
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 4>>>    strony: 12[3]4

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INTERNET » INTERNET ADURO LUBRANIEC

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny